ASSOCIATION DES PRODUCTEURS DE BLEUETS EN CORYMBE DE LA VALLÉE-DU-HAUT-ST-LAURENT ID 68938153

• Summary

Formed in Quebec, ASSOCIATION DES PRODUCTEURS DE BLEUETS EN CORYMBE DE LA VALLÉE-DU-HAUT-ST-LAURENT is a registered business and is a Personne morale sans but lucratif pursuant to local business registration regulations. Assigned the registration number 1166129081, it is currently Immatriculée.

• Status

Immatriculée updated recently more like this →

• Kind

Personne morale sans but lucratif more like this →

• Address

1100 ch. Saint-Henri Très-Saint-Rédempteur (Québec) J0P1P1 Canada, Canada
  • Officers

Camerlain administrateur

DUCHESNEAU, MARIE-HÉLÈNE secrétaire

Edwards administrateur

FAILLE vice-président

Lussier président

• Regulatory regime

Registraaire des entreprises

• Update status

Last checked: 2024-03-07 19:48:24 UTC

• Comments

ASSOCIATION DES PRODUCTEURS DE BLEUETS SAUVAGES DU NORD-EST DU NOUVEAU-BRUNSWICK INC. ID 80271602

• Summary

Created in New Brunswick, ASSOCIATION DES PRODUCTEURS DE BLEUETS SAUVAGES DU NORD-EST DU NOUVEAU-BRUNSWICK INC. is a registered business entity. Its registration number is 662967 and according to the official registry, it is currently B.

• Status

B updated recently more like this →

• Kind

more like this →